Nie lubisz swojej pracy? A możesz chcesz zarabiać więcej? Jak znaleźć dobrą pracę? W tym artykule znajdziesz odpowiedź na te pytania.
Najlepszym sposobem jest wyszukanie ogłoszeń w Internecie. Jeśli znajdziesz coś co Cię interesuje i spełnia Twoje oczekiwania finansowe, odpowiedź na ogłoszenie. Tylko nie rób tego byle jak. Najpierw wyszukaj trochę informacji na temat danej firmy. Sprawdź czym dokładnie się zajmują, jak wygląda ich zespół i jakie są o niej opinie. Dopiero potem wyślij wiadomość. Pamiętaj, aby zawrzeć w niej tylko potrzebne informacje, o które byłeś proszony w mailu. Nie działaj na zasadzie kopiuj wklej. Postaraj się jak najbardziej spersonalizować tą wiadomość. Daj znać, tylko nie wprost, że coś już wiesz o danej firmie.
Zapytaj znajomych czy w ich firmie nie potrzebują dodatkowych pracowników. A może coś się znajdzie? Jeśli ktoś będzie miał jakiś wakat, nie załatwiaj tego bezpośrednio przez znajomego. Sam napisz wiadomość do szefostwa firmy i zareklamuj się jak najlepiej.
Podstawą podczas szukania pracy jest Twoje CV. Sprawdź czy informacje w nim zawarte są aktualne, sprawdź także czy jest poprawne gramatycznie. Jeśli nie masz pewności poproś kogoś o pomoc. Nie sil się na oryginalność i nie kłam w CV. Prawda prędzej czy później wyjdzie na jaw, a Ty możesz stracić pracę, a co najgorsze dobre imię.
Jeśli Twój dotychczasowy pracodawca jest z Ciebie zadowolony poproś go o referencję, następnie dołącz je do swojego CV. To odrazu zwiększy Twoje szanse na uzyskanie nowej, dobrej pracy.
Ogłoszenie w Internecie może dużo powiedzieć o danym pracodawcy. Przeczytaj je uważnie i sprawdź czy spełniasz wszystkie warunki. "Tego nie umiem ale szybko się uczę" nie wchodzi w grę. Pracodawcy nie chcą marnować środków na szkolenie pracowników. Jeśli jednak większość umiejętności z ogłoszenia posiadasz, odrazu w odpowiedzi na ogłoszenie lub na rozmowie o pracę, powiedź czego nie potrafisz na razie wykonać.